Oferta educationala 2015-2016
Oferta educationala 2015-2016
- Categorie: scoala
MINISTERUL EDUCAŢIEI ȘI CERCETĂRII ȘTIINȚIFICE
ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,N.I.JILINSCHI” VERNEŞTI
Comuna Verneşti; Judeţul Buzău
Tel.: 0238700380; fax: 0238511180; e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
OFERTA EDUCAȚIONALĂ
An școlar 2015-2016
MISIUNEA ȘCOLII:
,,Şcoala noastră asigură condiţiile de climat şi confort pentru fiecare elev, fiind un centru socio-cultural pentru comunitate, pregătind tinerii pentru inimă, gând şi viaţă.’
- I.PRECIZĂRI GENERALE
Viziunea propusă de Şcoala Gimnazială Verneşti este:
Şcoala Verneşti va fi pentru învăţământul buzoian un centru al promovării inovaţiei şi oportunităţilor în ce priveşte: tehnologia didactică, relaţiile dintre şcoală şi comunitate, formarea tinerilor cetăţeni ai U.E.; un loc în care tinerii să înveţe şi să se dezvolte în armonie, sub îndrumarea cadrelor implicate activ în educaţie. Şcoala Verneşti va fi o şcoală în care valorile umane vor găsi un mediu favorabil dezvoltării.
În acest context şcoala verneşteană îşi propune să realizeze un învăţământ:
ü bine susţinut de societate şi pentru comunitate (alocări bugetare pe măsura, sprijin acordat de comunitate, de agenţii economici, profesori formaţi pentru a răspunde nevoilor comunitare);
ü retehnologizat (laboratoare cu dotări corespunzătoare, tehnologii didactice modernizate, într-un spaţiu nou care să răspundă cerinţei sanitare şi exigenţelor formatorilor și beneficiarilor);
ü deschis, promovând egalitatea şanselor, care să dezvolte dimensiunea europeană în educaţie la toate nivelurile;
ü cu standarde ridicate bazate pe cercetare şi inovare în practica pedagogică prin utilizarea noilor tehnologii informaţionale şi de comunicare;
ü care să păstreze tradiţiile locale, dezvoltând sentimentul apartenenţei la comunitate;
ü bazat pe un management profesional în toate domeniile funcţionale.
Conform legislaţiei în vigoare, şcoala a decis numărul de ore pentru disciplinele obligatorii – în cazul existenţei plajelor orare – şi pentru cele opţionale, ţinând cont de următoarele criterii:
- Utilizarea eficientă a resurselor umane şi materiale;
- Pregătirea personalului didactic;
- Interesele elevilor;
- Cerinţele părinţilor;
- Interesele şi legăturile cu comunitatea locală.
În proiectarea ofertei curriculare s-au avut în vedere următoarele criterii:
- §Armonizarea exigenţelor sociale cu cele individuale;
- §Integrarea unor cursuri cu caracter inter- şi transdisciplinar, cu valenţe formative deosebite (educaţia pentru sănătate; educaţia antreprenorială);
- §Asigurarea unor discipline opţionale vizând pregătirea de specialitate, diferenţiate conform specializării.
- §Necesitatea stăpânirii la nivel superior a unei limbi străine, precum şi a tehnologiei informaţiei şi a dezvoltării capacităţii de a comunica interactiv;
- §Atractivitate, actualitate, diversitate – în vederea lărgirii posibilităţii de valorificare a resursei ,,elevi’’, a disponibilităţii de învăţare, a intereselor, a abilităţilor şi a capacităţilor fiecărui elev în parte;
- §Crearea unui cadru adecvat care să permită o colaborare avantajoasă şcoală-comunitate, atragerea sprijinului comunităţii, precum şi valorificarea oportunităţilor oferite de comunitate;
- §Armonizarea intereselor şcolii cu cele ale elevilor şi părinţilor;
- §Armonizarea valorilor culturale şi regionale cu cele judeţene şi naţionale;
- §Completarea acestei oferte curriculare printr-o bogată ofertă extracurriculară, tocmai pentru a crea oportunităţi de formare şi dezvoltare a elevilor verneşteni.
- II.PREZENTAREA SUCCINTĂ A ŞCOLII
Şcoala Gimnazială ,,N.I.Jilinschi” Verneşti este amplasată în centrul localităţii Verneşti, sat situat la mai puţin de 10 km de oraşul Buzău, pe DN 10 Buzău – Braşov. Comuna Verneşti, cu o suprafaţă de circa 10.000 ha, se încadrează în extremitatea vestică a Bărăganului Nordic, avansând spre zona Subcarpaţilor Curburii. Populaţia comunei este în prezent, conform Recensământului populaţiei din 2002, de circa 8697 de persoane.
Structurile Şcolii Gimnaziale ,,N.I.Jilinschi” Verneşti,
în anul şcolar 2015-2016
- ØŞcoala Gimanzială ,,N.I.Jilinschi” Verneşti
- ØŞcoala Primară Săsenii Noi
- ØGPN Verneşti
- ØGPN Săsenii Noi
- ØGPN Nişcov
Niveluri de şcolarizare
Nivelurile de şcolarizare actuale din Şcoala Verneşti:
- preşcolar;
- primar;
- gimnazial.
Nr. crt. |
Unitatea |
Înv. preşcolar |
Înv. primar |
Înv. gimnazial |
|||
Nr. grupe |
Nr. preşcolari |
Nr. clase |
Nr. elevi |
Nr. clase |
Nr. elevi |
||
1. |
Şcoala Verneşti |
- |
- |
8 |
163 |
8 |
132 |
2. |
SO4 Săsenii Noi |
- |
- |
1 |
10 |
- |
- |
3. |
GPN Verneşti |
3 |
53 |
- |
- |
- |
- |
4. |
GPN Nişcov |
2 |
30 |
- |
- |
- |
- |
5. |
GPN Săsenii Noi |
1 |
11 |
- |
- |
- |
- |
|
TOTAL |
7 |
105 |
9 |
170 |
8 |
132 |
Nr. crt. |
Unitatea |
TOTAL |
|
Nr. grupe/clase |
Nr. de copii/elevi |
||
1. |
Şcoala Gimnazială Verneşti |
16 |
292 |
2. |
Şcoala Primară Săsenii Noi |
1 |
10 |
3. |
GPN Verneşti |
3 |
53 |
4. |
GPN Nişcov |
2 |
30 |
5. |
GPN Săsenii Noi |
1 |
11 |
6. |
GPN Mierea |
1 |
11 |
|
TOTAL |
24 |
407 |
Analizând datele statistice din tabelul de mai sus putem observa ponderea fiecărei structuri, în parte:
RESURSE UMANE – personalul didactic, didactic auxiliar şi nedidactic
Calificarea cadrelor didactice din școală |
Nr. |
Procent |
|
Cadre didactice cu doctorat |
0 |
0,0% |
|
Cadre didactice cu gradul I |
19 |
59,4% |
|
Cadre didactice cu gradul II |
5 |
15,6% |
|
Cadre didactice cu definitivat |
5 |
15,6% |
|
Cadre didactice fără definitivat |
3 |
9,4% |
|
Personal didactic necalificat |
0 |
0,0% |
|
Total |
32 |
100,0% |
RESURSE UMANE – didactic auxiliar şi nedidactic
La nivelul şcolii noastre, bunul mers al procesului instructiv-educativ este completat şi de trei cadre care fac parte din categoria personalului auxiliar.
Compartimentul contabilitate are în componenţă o contabilă care împreună cu managerul şcolii şi pe baza hotărârilor Consiliului de administraţie gestionează bugetul şcolii.
Compartimentul secretariat prin natura serviciilor pe care le prestează conduce şi el la eficientizarea managementului la nivelul şcolii.
În plus, activităţile din cadrul laboratoarelor de informatică, chimie şi biologie cât şi activităţile specifice bibliotecii şi a CDI-ului sunt realizate cu succes prin implicarea directă a celor două laborante care activează la noi.
Personalul nedidactic asigură la rândul său funcţionarea normală a activităţilor derulate la nivelul şcolii. În plus, relaţia pe care aceştia o dezvoltă cu elevii şcolii şi cu celelalte departamente este una deschisă, eficientă, de colaborare.
Rezultate deosebite înregistrate
- ØRealizarea planului de şcolarizare în proporţie de 100%;
- ØDotarea sălilor cu mobilier modern;
- ØInformatizarea şi optimizarea procesului – folosirea sistemului AEL la disciplinele: informatică, chimie, geografie, biologie, TIC;
- ØElaborarea de programe şi suporturi de curs pentru CDŞ-uri;
- ØColaborarea cu părinţii, cu poliţia şi cu biroul de asistenţă socială din cadrul Primăriei Verneşti pentru evitarea absenteismului şi a abandonului şcolar;
- ØCrearea de fonduri extrabugetare;
- ØPromovarea pozitivă a imaginii şcolii cu ajutorul presei locale.
Elevilor capabili de performanţă li se acordă consultaţii fie pentru aprofundarea cunoştinţelor fie pentru achiziţionarea de noi cunoştinţe. Astfel datorită perseverenţei şi seriozităţii cu care elevii noştri se pregătesc, au cunoscut laurii succesului.
Iată câteva dintre rezultate obținute de elevii școlii care au participat la diferite concursuri școlare:
Nr. crt. |
CONCURSUL |
Nivelul |
Nr. de elevi participanţi |
Rezultate obţinute |
Data/ Perioada |
1. |
Concursul Naţional de proiecte de mediu – Etapa Naţională, Muncelu-Iaşi |
a VIII-a |
2 |
II Medalie de argint |
20 iulie 2015 |
2. |
Concursul Naţional de proiecte de mediu – Etapa judeţeană |
V - VIII |
5 |
2 premii I, 2 premii III |
10 iunie 2015 |
3. |
Concurs Internațional de fotoreportaj EAThink 2015 |
Preşcolar |
20 |
Locul IV, nivel național |
iunie 2015 |
4. |
Concursul Interjudețean ,,Împreună pentru un viitor verde!” |
V - VIII |
32 |
2 premii I, 2 premiu II, 2 premii III, 2 mențiuni |
5 iunie 2015 |
5.
|
Concursul şcolar naţional de Competenţă şi Performanţă-Etapa Naţională a concursului Comper- Comunicare și Matematică |
I-IV |
89 |
2 premii I, 1 premiu II, la etapa națională |
iunie 2015 |
6. |
Concurs Național „Jocurile copilăriei” |
Preşcolar |
35 |
2 premii I, 2 premiu II, 4 premii III |
iunie 2015 |
7. |
Concursul judeţean ,,Copilărie, vis fără sfârşit” |
Preşcolar |
38 |
4 premii I, 4 premiu II, 6 premii III, 10 mențiuni |
iunie 2015 |
8. |
Concurs Național - ,,Pe aripile fanteziei în lumea copilăriei” |
Preşcolar |
18 |
2 premii I, 2 premiu II, 4 premii III |
iunie 2015 |
9. |
Concursul judeţean ,,România şi Uniunea Europeană” – ediţia I |
V - VIII |
3 – 1 echipaj |
Premiul II |
7 mai 2015 |
10. |
Simpozionul Internaţional ,,Literatura şi celelalte arte”, Iaşi, creaţie literară |
V - VIII |
5 |
1 mențiune |
28-29 mai 2015 |
11. |
Concursul Naţional de Creaţie Plastică şi Abilităţi Practico-Aplicative ,,Naşterea Domnului – Renaşterea Bucuriei” – ed. a IV-a, Iaşi (CAER 31504/poz.864) |
V - VIII |
15 |
1 premiu I, 1 premiu II, 1 premiu III, 1 mențiune, 1 premiu special |
Noiembrie-aprilie 2015 |
12. |
Concursul Sportiv – Tenis de masă |
V - VIII |
7 |
1 premiu I |
Aprilie 2015 |
13. |
Concursul Judeţean ,,Toponimie, geografie istorică şi etnografie în zona Buzăului”, ed. a III-a, Berca |
V - VIII |
2 |
1 premiu I |
Aprilie 2015 |
14. |
Concursul Judeţean ,,Salvăm! Reciclăm!Protejăm!”, ed. I, Buzău, CAEJ 300/J/B4/23.01.2015 |
V - VIII |
10 |
2 premii I, 1 premiu II |
Mai 2015 |
15. |
Concursul Interjudeţean ,,Europa, casa mea”, Brăila, sec. cultură general, CAER poz.287 |
V - VIII |
18 |
3 premii II, 3 premii III, 4 mențiuni 1 premiu special |
15 mai 2015 |
16. |
Concursul Școlar ,,Cupa Micului Handbalist” |
V - VIII |
19 |
1 premiu II |
Mai 2015 |
17. |
,,Copilărie fericit”, ediția a IV-a, GPP Nr. 4 Buzău |
preşcolar |
15 |
1 premiu I, 1 premiu II, 1 premiu III |
Mai 2015 |
18. |
Concursul Naţional ,,Pe aripile fanteziei în lumea copilăriei” |
preşcolar |
15 |
1 premiu I, 1 premiu II, 1 premiu III |
Mai 2015 |
19. |
„Mici pietoni, viața are prioritate!”- Concurs Național |
preşcolar |
15 |
1 premiu I, 1 mențiune |
Mai 2015 |
20. |
Concurs interjudețean „Zâmbet si culoare din literatura pentru copii” |
preşcolar |
10 |
2 premii I |
Mai 2015 |
21. |
,,Mărțișoare, mărțișoare”,GPP nr 8 Buzău |
preşcolar |
8 |
1 premiu I, 1 premiu II |
Martie 2015 |
22. |
,,Micii actori pe marea scenă a teatrului” |
preşcolar |
1 |
1 mențiune |
Februarie 2015 |
23. |
Concursul sportive ,,Cupa Vernești” |
V - VIII |
20 |
1 premiu I |
Februarie 2015 |
24. |
ONSS SAH, TENIS DE MASĂ – gimnaziu, etapa intercentru, Pârscov |
V - VIII |
11 |
1 premiu I, 2 premii II, 1 premiu III, mențiuni |
Ianuarie 2015 |
25. |
Concursul Internațional TIMTIM TIMY |
preşcolar |
9 |
6 premii I, 2 premii II, 1 premiu III |
Decembrie 2014 |
preşcolar |
16 |
9 premii l, 3 premii ll, 2 premii lll, 2 mențiuni |
Decembrie 2014 |
||
preşcolar |
16 |
6 premii l, 6 premii ll 2 premii lll, 2 mențiuni |
Mai 2015 |
||
preşcolar |
23 |
17 premii I, 3 premii II 3 premii III |
Decembrie 2014 |
CURRICULUM
a) Programele şcolare utilizate sunt cele avizate de M.E.C.S. Pentru elevii cu C.E.S. școala asigură sprijinul în pregătire prin intermediul unui profesor itinerant, dar și prin ore de pregătire suplimentară.
În cazul elevilor înregistraţi cu rămâneri în urmă la diferite discipline sunt elaborate Planuri personale de intervenţie pentru fiecare elev și sunt organizate ore prin care se vizează recuperarea acestor eventuale lacune.
b) Sunt utilizate manuale alternative. Este acoperit necesarul de manuale în proporție de 100%.
c) Curriculumul la decizia şcolii este flexibil adaptat la cerinţele părinţilor, elevilor şi în corelaţie cu resursele umane şi materiale de care dispune şcoala.
Pentru anul şcolar 2015-2016, C.D.Ş.-ul şcolii noastre constă în:
A.Şcoala Verneşti
Nr. crt. |
Clasa |
Denumirea opţionalului |
Cadrul didactic |
Nr. de ore |
1. |
Pregătitoare |
,,Educaţie financiară prin joc’’ |
Dedu Iuliana |
1 |
I A |
,,Educaţie financiară prin joc’’ |
Dascălu Monica |
1 |
|
I B |
,,Educaţie financiară prin joc’’ |
Ralea Mihaela |
1 |
|
a II-a |
,,Educaţie financiară prin joc’’ |
Toader Loredana |
1 |
|
2. |
a III-a |
,,Educaţie financiară prin joc’’ |
Pinghel Daniela |
1 |
3. |
a IV-a A |
,,Cartea, prietena mea” |
Ivaşcu Ana |
1 |
4. |
a IV-a B |
,,Cartea, prietena mea” |
Mănescu Cristinela |
1 |
5. |
a V-a A |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Petcu Graţiela |
1 |
6. |
a V-a B |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Petcu Graţiela |
1 |
7. |
a VI-a A |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Petcu Graţiela |
1 |
8. |
a VI-a B |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Petcu Graţiela |
1 |
9. |
a VII-a |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Fruja Ecaterina |
1 |
10. |
a VIII-a A |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Fruja Ecaterina |
1 |
11. |
a VIII-a B |
,,Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor” |
Fruja Ecaterina |
B.Şcoala Săsenii Noi
Nr. crt. |
Clasa |
Denumirea opţionalului |
Cadrul didactic |
Nr. de ore |
1. |
Preg[titoare |
,,Sănătatea, bunul cel mai de preț’’ |
Pavel Cătălin |
1 |
2. |
I |
,,Sănătatea, bunul cel mai de preț’’ |
Pavel Cătălin |
1 |
3. |
a II-a A |
,,Tehnici de învățare eficientă’’ |
Pavel Cătălin |
1 |
4. |
a III-a |
,,Tehnici de învățare eficientă’’ |
Pavel Cătălin |
1 |
C.NIVEL PREŞCOLAR
Nr. crt. |
Grădiniţa |
Grupa |
Denumirea opţionalului |
Cadrul didactic |
Nr. de ore |
1. |
GPN Verneşti |
Mijlocie |
,,Magia culorilor” |
Manea Cristina |
1 1 |
Mare |
Educaţia pentru sănătate ,,Micii ecologiști” |
Arsene Veronica |
1 1 |
||
Nivel II –gr. combinată |
Educaţia pentru sănătate |
Dăniţă Rodica |
1 1 |
||
5. |
GPN Săsenii Noi |
Grupă combinată |
,,Creativitate, fantezie şi joc” |
Badiu Mihaela |
1 |
RESURSE MATERIALE
Şcoala dispune de cabinete de diferite specialităţi. Acestea sunt: cabinet de limba engleză, cabinet de limba franceză, laborator de fizică, laborator de chimie, cabinet de geografie, 2 cabinet de informatică cu reţea AeL şi conectate la internet, reţea de calculatoare la CDI, calculatoare individuale în sălile de clasă.
Dotarea acestor cabinete cu materiale didactice este foarte bună. De remarcat este faptul că multe dintre orele de chimie, biologie, geografie şi fizică sunt ţinute în cabinetul A.E.L.
- ØŞcoala Gimnazială ,,N. I. Jilinschi” Verneşti
Spaţiul şcolii este format din două corpuri.
- Corpul vechi are o suprafaţă de cca.300 m.p. Şi aici funcţionează o sală de festivităţi, o sală de sport şi o anexă a acesteia, o extindere a CDI-ului. Tot aici există şi 2 săli de aşteptare utilizate de elevii navetişti. Acest corp vechi are prevăzut şi un grup sanitar propriu, exterior, de 25 m.p.
- Corpul nou al şcolii a fost inaugurat la începutul anului şcolar 2008-2009, clădire P+1, incluzând: 10 săli de clasă, 4 laboratoare, 4 spaţii pentru administraţie, 1 CDI + bibliotecă şi 3 grupuri sanitare. Din punct de vedere al suprafeţelor acestea totalizează 1500 m.p.
- ØŞcoala cu clasele I-IV Săsenii Noi+GPN Săsenii Noi
Această şcoală este una nouă modulară, dat în folosinţă în 2007. Este formată din 2 săli de clasă, 1 sală de sport, 2 spaţii anexe, totalizând 180 m.p. Încălzirea şcolii şi a grădiniţei se realizează prin intermediul unei centrale electrice. Grupul sanitar este exterior acestei clădiri.
- ØGPN Verneşti are o suprafaţă de 420 m.p., este un loc nou, reabilitat complet şi având grupurile sanitare conform standardelor, încălzită fiind de o centrală care foloseşte drept combustibil lemnul.
- ØGPN Nişcov cu o suprafaţă de cca. 80 m.p. se bucură de includerea într-un proiect de reabilitare totală, aceasta incluzând şi realizarea grupului sanitar în interiorul clădirii, dar şi instalarea sistemului de încălzire în mod centralizat, cu centrală pe lemne. Proiectul a fost realizat în proporţie de 100% din fondurile Consiliului Local Verneşti.
Transportul elevilor la şi de la şcoală este asigurat pentru preșcolarii și şcolarii din ciclu preșcolar, primar și gimnazial prin intermediul celor două microbuze noi, marca Opel și Ford.
Pentru refacerea curţii interioare a Şcolii Gimnaziale Verneşti a fost realizată o cerere de sponsorizare către S.C. STRABAG S.R.L. În prezent, această curte a şcolii este pavată cu pietriş.
BIBLIOTECA
Biblioteca şcolii dispune de un număr impresionant de volume de cărţi, peste 10000. Ca urmare a acestui fapt un număr mare de elevi folosesc aceste volume pentru studiul individual. Prin activităţile propuse biblioteca vine în completarea procesului instructiv educativ. Astfel, numărul persoanelor care frecventează biblioteca este de aproximativ 3000/an şcolar.
CDI-ul
C.D.I.-ul oferă o viziune nouă despre ce înseamnă a învăţa modern, cum să ştii să cauţi singur informaţiile de care ai nevoie, să fii mereu în pas cu noutăţile apărute pe plan naţional şi mondial. C.D.I.-ul din Şcoala Gimnazială Verneşti este locul unde elevii, cadrele didactice şi părinţii vin cu plăcere pentru a-şi îmbogăţi orizontul ştiinţific şi cultural, unde se pot dezvolta prin mijloace moderne, unde pot comunica şi desfăşura activităţi interculturale şi de egalizare a şanselor.
Dintre avantajele pe care le oferă CDI-ul din şcoala noastră:
- C.D.I.-ul are două funcţii: funcţia de ,,bibliotecă” şi funcţia de ,,cercetare şi prelucrare a materialului informativ’’
- C.D.I.-ul este cadrul potrivit pentru pregătirea activităţilor extraşcolare;
- C.D.I.-ul este spaţiul în care are loc egalizarea şanselor pentru grupurile dezavantajate (program de remediere şcolară, consilierea copiilor cu CES de către profesorii de sprijin, implicarea părinţilor şi comunităţii în viaţa şcolii prin activităţi de formare şi parteneriat);
- C.D.I.-ul este locul care incită la lectură;
- Beneficiind de un fond divers şi bogat de carte C.D.I.-ul răspunde nevoii de cunoaştere a elevului şi curiozităţii acestuia;
- C.D.I.-ul este centrulcu resurse documentaremultimedia. El pune la dispoziţia elevilor şi a profesorilor toate informaţiile necesare desfăşurării activităţii şcolare sau pentru lărgirea orizontului cultural al elevilor. Furnizează documentele necesare informării şcolare şi profesionale a elevilor în vederea integrării lor socio-profesionale;
- C.D.I.-ul nu este doar locul în care sunt păstrate documentele, el este în acelaşi timp şi locul de iniţiere în căutarea de informaţii şi a altor tehnici de documentare: utilizarea dicţionarelor, enciclopediilor, a fişierelor de informaţie; luarea de notiţe; realizarea fişelor de lectură; conceperea de fişe tematice etc.;
- Datorită acestor moduri de tratare a resurselor, C.D.I.-ul joacă un rol pedagogic important în viaţa şcolii.
ACTIVITĂŢI EXTRACURRICULARE
Prin natura lor activităţile extracurriculare vin să completeze foarte bine latura educativă a elevilor noştri. De aceea şcoala noastră încurajează şi sprijină aceste activităţi. Elevii şcolii noastre sunt implicaţi în multe activităţi de acest fel.
De o importanţă majoră sunt acţiunile realizate în cadrul diferitelor parteneriate şcolare care sunt în derulare. Elevii şcolii noastre sunt implicaţi în numeroase parteneriate şi proiecte cu diferite instituţii judeţene şi naţionale.
CONCURSURI INIȚIATE ȘI DERULATE LA NIVELUL ŞCOLII
ÎN ANUL ŞCOLAR 2015 – 2016
►CONCURSUL NAȚIONAL ,,UN ZÂMBET, O FLOARE, O RAZĂ DE SOARE PENTRU MAMA MEA” – ediţia a VII-a
►CONCURSUL INTERJUDEŢEAN ,,ÎMPREUNĂ PENTRU UN VIITOR VERDE!” – ediţia a III-a
►CONCURSUL INTERJUDEŢEAN ,,COPILĂRIE VIS FĂRĂ SFÂRȘIT!” – ediţia a IV-a
►CONCURSUL INTERJUDEŢEAN ,,TOȚI SUNTEM COPII!” – ediţia I
PROIECTELE EDUCATIVE DERULATE LA NIVELUL ŞCOLII
ÎN ANUL ŞCOLAR 2015 – 2016
► Proiectul internațional EAThink
- Parteneri: Austria, Croaţia (judeţele Primorsko – Goransk şi Istarska, Zagreb), Cipru , Franţa, Ungaria, Italia (regiunile Lombardia, Piemont şi Veneto), Malta, Polonia, Portugalia, România (judeţele Buzău, Ilfov, Prahova şi Municipiul Bucureşti), Slovenia și Spania (Valle de Aizton)
► Proiectul eTwining ,,ABC Country”
► Parteneriat educaţional cu Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Buzău
► Parteneriatul educaţional cu grupul firmelor buzoiene GREENGROUP
► Parteneriatul educaţional cu Muzeul Național al Literaturii Române București
► Proiectul educaţional județean ,,Descoperă citind’’
- Parteneri: Biblioteca Județeană Buzău și CCD Buzău
► Proiectul educaţional județean ,,Un mediu curat pentru o viață sănătoasă’’
- Parteneri: Ocolul Silvic Tisău
► Proiectul educaţional județean ,,Strada, prieten sau dușman?’’
- Parteneri: Poliția Județeană Buzău